8 października 2017

[ Naprawianie na Kolanie ] Praktyczne naprawianie elektroniki, robotów, błędów w oprogramowaniu, systemów operacyjnych

Odważyłem się i postanowiłem naprawiać różne praktyczne rzeczy materialne i mniej materialne na oczach telewidzów YOUTUBE

NAPRAWIANIE NA KOLANIE - tak nazwałem serię odcinków typu FIX IT ! w moim wydaniu, gdzie prezentuję jak w warunkach amatorskich (domowych) można naprawić, dokonać przeglądu, zmienić i udoskonalić urządzenia codziennego użytku.

Pierwszy odcinek dedykuję użytkownikom iRobot Roomba 650  a szczególnie mojemy mentorowi w tematyce Agile/SCRUM/Kanban/XP. Pomyślałem, że zawsze kilka stówek w kieszeni :-) to nie problem, więc jak to polak z natury ciekawski naprawiam sobie z wizją i fonią zapisaną na youtube.

Problem jaki poruszam ww pierwszym odcinku to to stukanie podczas pracy i związane z tym zanieczyszczenie części mechanicznej (trybów) głównego modułu czyszczącego w iRobot Roomba.
Wiele osób kojarzy firmę iRobot , która wprowadziła wspaniały wynalazek na rynek jakim jest automatyczny "pseudo odkurzacz". Każdy chciałby go mieć, ale nie wszyscy sobie zdają sprawę, że trzeba go stosownie konserwować. Oczywiście, mam tutaj na myśli regularne czyszczenie, bo jak to w mechatronicznych urządzeniach bywa kurz i brud nie wspomagają automatu.






Miłego oglądania i oczywiście naprawiania robotów :-)

Brak komentarzy: