25 maja 2008

Lektura branżowa: Moja Praca Emigruje do Indii

Każdego ranka budzimy się po "lekturze snów" lub na lekturze interesującej książki, którą czytaliśmy wczoraj wieczorem :) Już dawno nie czytałem dzieła branżowego, które nie pozwoliłoby mi zasnąć na nim :) Zakup nastąpił natychmiast, kiedy w poszukiwaniu książek n. t. GWT natknąłem się na książkę p.t. Moja Praca Emigruje do Indii autorstwa Chad Fowler (z lubelskiego wydawnictwa powernet). Sprawna transakcja, bezproblemowa wysyłka - gratis. Dosłownie chwilę po tym, jak ją otrzymałem zasięgnąłem kilku mądrych rad n.t. "52 sposobów na zdobycie i zachowanie pracy". Jestem w trakcie lektury i zarazem pod wrażeniem przekazu ... niebawem spróbuję dodać kilka wypowiedzi po jej przeczytaniu.

Oto wygląd okładki dla ciekawskich:

Brak komentarzy: