27 stycznia 2009

elePHPant - obsesja na temat PHP słonia

Jakiś czas temu zachciałem wraz z grupą znajomych "zapolować" na słonia :) Wszystko byłoby pięknie, gdyby słonie były dostępne w sprzedaży - bo jak się domyślacie chodzi mi o zakup niniejszego słoniątka o wdzięcznym imieniu elePHPant :-)


elePHPant poster


Niektórzy znający zakamarki języka programowania PHP, chcąc ukazać jego cechy zmutowali elePHPanta i można go podziwiać na poniższych wizerunkach:

















Kilka linków:
Słóń afrykański (wikipedia)
PHP - portal społeczności zrzeszonej wokół języka programowania PHP

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gdzie go kupić? Czemu tego nikt nit sprzedaje?

Marcin Bielak | bieli - architekt oprogramowania i programista pisze...

Jeśli zbierzesz zamówienie na 100 szt. będzie można kupić u mnie np: poporzez allegro :-) Zupełnie na poważnie ! Zrobiłem kiedyś projekt maskotki PHP elePHPant, miałem zamiar rozpocząć produkcję, ale znajoma szwaczka maskotek się wycofałą niestety ... nie ryzykowałem w firmie specjalizującej się w temacie, bo ceny usług mieli dość wygórowane jak na 100szt. ... cena w takim przypadku wynosiłaby ~100..120 PLN/szt. a to niezbyt wygodna kwota.

Cyberiusz pisze...

Ten słoń jest rewelacyjny :D a zdjęcie z językiem powala xD